Min lilla skit!

Tänk, idag har han vart SÅ duktig=)
Hade mega mega dåligt samvete för att vi lämnat bort honom, först i 3 dagar och sedan direkt imorse till dagmatte för både jag och A skulle till skola/jobb.
Men underbart nog så slutade jag redan 11 och kunde plocka upp skrutten. Vi gosade i sängen först i 2 timmar, och jag sov nog mest hela tiden ;-) *trött*
Sedan skar jag upp en Chorizo (storfavorit) och gav mig ut med han i skogen där han fick springa lös samtidigt som vi tränade lite hit och kontaktövningar.. Skötte sig totalt exemplariskt, brydde sig inte ens om mötande hundar!
Mamma sa att han skällt och levt rövare såfort de träffat andra hundar när de passat honom. Han börjar allt
bli lite tonåring... Och så har han börjat intressera sig lite för damer med... aj aj aj...
image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0