Middeloftheweek

Så snabbt var halva första veckan gjord!
Sitter hos min underbara far som lagade god middag till mig när jag kom och var så
trött! Ibland kan så lite göra så mycket :) Och Dex har fått vara här så att jag kunde göra lite annat
under tiden. Imorgon är det Alla hjärtans dag.. Och jag har fixat den bästa presenten!;-)
Får se om A tycker det också.. det tror jag.. :)
Idag har vart en lååång och seg dag. Inte så mycket att göra för min egen del utan har mest gått
och väntat på att få gå hem och sova.
Jobbiga dagar när det första man tänker på morgonen är
"när jag kommer hem ska jag lägga mig och sova". Men det vart inte mycket sömn inatt
Har sovit dåligt två nätter i rad nu. Saknar A.
Men inatt så somnar jag nog hur eller hur av utmattning om inget annat.

Nu faller jag snart i koma av middagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0