Lovely lörda

Så är det lördag igen. Och vips så är det ju snart måndag.
Idag börjar jag känna mig bättre. Brukar bli så när man vilar
och sover mycket...
I torsdags natt sov jag väl ungefär 12 timmar,
på fredag dag ca 3 och natten mot idag åter 12 timmars sömn..
Det har hjälpt bra och just nu så är jag bara lite snorig.. så
det är väl normal status på mig kan man säga ;-) Ikväll ska pappa
komma över och umgås lite. Mamma är bortrest hela veckan och stackars
pappa sitter i ett kallt hus på ca 16 grader eftersom de håller på med nåt jobb
på pannan i huset. Och naturligtvis så blir det köldknäpp just då! haha, snacka om
ironiskt. Så det blir åter en lugn kväll idag, men det är nog väldigt behövligt
för mig det.
Ska gå en skogspromenad med Dex först och sen laga lite middag och
se en film eller så. Känner jag min far rätt så är han härifrån strax innan
han slår ner ändan i soffan.. men vi får väl se ;)

Så nu blir det lite ärenden på stan först.. hade ju tänkt att jag skulle strunta
i att shoppa något mer den här månaden, men är man shopoholic så är man..
Fick nån rabattgrej från H&M igår och då bara måste jag ju inte och kika vad
de har för roligt att erbjuda... Men jag ska hålla i pengarna för jag ska
även förbi en ny frisör och kika på Extensions och se vad hon tror.. har egentligen
redan bokat tid den 15e mars för jag är så trött på mitt korta hår!
Om jag någonsin (efter att det vuxit ut igen nu då...) får för mig att klippa av mig mitt
långa hår igen så skjut mig... Det är lika säkert som att Hitler var en otrevlig jävel,
-Jag ångrar mig ALLTID!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0