Ingen Lust

image49 Ingen som helst lust att ens stoppa näsan utanför dörren idag.. Det är kallt... det regnar och det är riktigt pissigt ute på sådär vis som det bara kan vara en vinter här i Göteborg.. Min hals har väckt mig hela natten..Det dunkar och far, känns som att jag av misstag svalt en gigantisk fotboll.. Önskar jag vore ledig imorgon. Men jag har obligatorisk närvaro i skolan.. och jag känner redan nu att jag inte kommer att må sådär toppenbra imorgon heller. Fast tur i oturen att det kommer nu innan jag ska ge mig ut på praktik. Det är ju sådär kul att börja med att sjukanmäla sig =/
Idag tycker Dex att jag minsann fick vila igår så jag borde vara jätte aktiv och pigg med honom idag.. typiskt... det tycker inte jag...Han går till attack här i soffan och bits som en krokodil.. Inte så trevligt faktiskt...

A kom hem vid 1-tiden inatt.. Dex gick igång och larmade som om det vore kärnvapenkrig.. så nog vaknade jag allt.. jobbigt, för det är som vid den där tiden på natten man känner sig som allra sjukast..

Ska vila vila vila så mcket jag bara kan idag så att jag blir bättre nu.. Ingen lust att vara sjuk till helgen heller... jag är sugen på att träna. Har vart sugen på att ut och springa ett längre tag nu. Jag saknar löpningen. Ska bli himla kul när Dex är lite äldre så kanske han vill följa med på en tur i skogen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0