Idag vänder det!

Ja, idag vänder det, eller det är iallafall det jag försöker intala migsjälv.
Imorse var jag på arbetsintervju och jag kände mig som ett utskitet
lakan. Jag var trött efter en dålig natts sömn med Dex som bökade runt
på 99%s yta i sängen och jag var ledsen å min mormor och min mors vägnar.
Så jag snubblade in tårögd och matt och var allt annat än upplagd för
att "sälja migsjälv".  Dessutom var jag ju dödsnervös!
Men trots en knackig början, jag kände mig som ett ufo, så släppte
det lite allt eftersom och när jag gick därifrån så kändes det helt okej.
Jag trodde dock inte att jag skulle få jobbet för det kändes helt enkelt inte så,
men det kändes okej. Jag skulle ta nya tag.
Hon skulle kolla mina referenser och ringa i nästa vecka. Efter 30 minuter
i bilen så ringer hon och erbjuder mig jobb! Sommarvik såklart, men ändå!
Jag har jobb! Och inte bara ett jobb, utan det jag allra helst ville ha!
Så ikväll ska det firas! Min underbara A åkte just till bolaget, tyckte jag
förtjänade ett glas vin ikväll och lite god mat :)

Lilla Dex mår mycket bättre idag, han tom travar runt lite fast helt sned är han.
Gör så ont när han tittar på en, för han ser så lidande ut. Det är nog inte
hälften så farligt som det ser ut.
Ska lägga om honom om en stund, har vart på apoteket och köpt
lite bra grejjer, men jag fasar för att behöva göra honom illa igen.
Idag har han varit med A på jobbet och det gick faktiskt förvånansvärt bra.
Han har legat där och blivit gullad av hela kontoret kan jag tro och nu
när A åkte till affären så dög det minsann inte med mig. Så nu sitter
han vid dörren och väntar på husses hemkomst.. och jag känner mig
så otroligt oälskad ;-)

Men som sagt, nu vänder det!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll:)

2008-02-26 @ 18:02:28
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0