Hund i centrum

Måste bara lägga in den här bilden för att han e så förbannat egocentrerad.
Ingenting är bra om inte Dexter är i mitten. Vad det än gäller..
Hörs pussljud någonstans i lägenheten släpper han allt han har för sig (tom om
det skulle vara oxfilé tror jag) och springer för att sära på de kära.
Inga pussar behövs ju när inte han är där...
Så ikväll när jag torkade håret och A höll på med sin dator tyckte Dex att det var väääldigt tråkigt.
Han hoppade därför helt sonika upp i mitt knä och la sig tillrätta.
Och jag som trodde hundar hade bra hörsel, min 100-kronors-hårtork-a-la-ullared
låter nämligen som ett större kärnkraftvärk.. tycker tom jag!

image55 Som ni ser så ser det inte ens särskilt bekvämt ut.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0