Hårförlängningsdax!!

Japp, så är nedräkningen äntligen på noll och snart gäller det!
Jag är spänd, nervös, nyfiken, orolig... the list goes on..!
Tog kort idag på hur håret ser ut före...
   image98

Så får vi väl se om det blir några efterkort, haha. Kanske blir så hemskt så
jag får ta på mig mössa det närmaste och stanna inne ;-)


Annars har jag precis kommit hem från min sista praktikdag, och det känns supergott.

Fick väldigt bra omdöme och alla var så nöjda med mig så. Och det bästa är att

jag själv känner att jag har lärt mig jättemycket!

Nu ska jag pyssla vidare innan det äntligen är dax att åka till frissan, ikväll

blir det antagligen en kollego till A och hans tjej som kommer hit på lite mat

och vin. Blir bra det, lagom lugnt efter den här veckan..

So long..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0