Halvtid..

Så imorn är det äntligen halvtid på praktiken. Visserligen har jag 3 veckor
kvar att göra efter det, men då byter jag plats och de sista veckorna springer
säkret iväg de också.
Det är som sagt jobbigt att göra måndag-fredag när jag knappt har gjort det sen
jag gick i gymnasiet. Och inte ens då gjorde jag väl det egentligen. Så nu när man ska vara där
kl 8 varje dag så känns det bra segt. Jag har klart insett att jag aldrig skulle
klara av ett vanligt 8-5 jobb. Man får ju inget annat gjort?
Ikväll somnade jag en stund när jag kom hem och åt sedan lite färdig mat,
för let's face it, vem orkar stå och laga mat efter en lång arbetsdag? Nu på kvällen
tog jag dock migsjälv i kragen lite och städade o fixade. Betydligt skönare dagen efter
och man inser då att när man lämnar disk och annat för att man inte har någon lust,
så har än mindre lust när disken är någon dag gammal ;-)
Nej så ska jag rasta hunden en sista sväng, träna lite koppel och
sedan hoppa i bingen så att jag pigg och glaad (yeah right...) kan stiga upp
05.30 imorn och åka till Borås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0