Halkigt och dant..

Idag var så näst sista dagen på praktiken kommen. Ska bli fantastiskt
skönt att slippa åka till Borås varje dag, även om jag har trivts väldigt
bra där. Undrar just vad jag får för betyg. Hon hintade nåt om det idag och
sa att alla var väldigt nöjda så det får jag väl hoppas.
Imorse var det snooor jäkla halt. Inget hade jag märkt såklart utan reagerade
först när jag kom till första olyckan. En bil låg på taket i diket och en brandbil stod
brevid och hjälpte till. Inte mer än 500 meter bort stod nästa dam på slänten på andra
sidan diket och hade uppenbarligen också fått en rejäl åktur, även hon hade
assistans av en brandbil. Tredje olyckan var tyvärr av det värre slaget och ca 300 m
till längre ner på vägen, där syntes inte riktigt vad som hade hänt men det stod
3 ambulanser och en brandbil där. Och sista olycksfågeln hade sladdat runt och stod
i diket i fel färdriktning på motorvägen.
Jädra tur jag hade, för innan jag såg det så körde jag också som en tok, men tog
mig i kragen och sänkte farten betydligt.

Så imorgon är det även dags för den vid det här laget kända hårförlängningen!
Är såååå spänd nu och grubblar hela tiden om ifall det kommer att bli snyggt
eller fult. Är livrädd för att det ska se knepigt ut. Men jag ska inte måla faan på väggen
antar jag..
Ska ta en förebild imorn när jag har tvättat och fönat mitt hår =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0