Glöm och gå vidare...

Jo visst åkte jag till frisören och hon kikade på mitt lilla hår..
Hon tyckte dock inte alls som jag att jag har ett tunnt skithår utan tyckte
tvärtom att jag har jättetjockt och mycket hår..
Det brukar ju vara positivt i alla fall utom detta för hon trodde
inte det fanns en chans att jag skulle klara att förlänga håret på under 100
slingor.. Vilket reuslterar i en kostad på 6000 kr.
Inte en chans.. jo alltså jag har redan börjat smida planer i huvudet på hur
jag ska få till det men nej.. jag får nog glömma och gå vidare..
Just nu sörjer jag.. BIG times! Hade redan föreställt mig mitt långa
vackra hår...*suck*
Ja, I-lands problem jag vet... men det är en svart lördag och mitt
hjärta gråter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0