gäääääsp

Det är hemskt... men det enda jag kan tänka på när jag stiger upp om mornarna är
hur många timmar det är tills jag kan lägga mig i sängen igen.
Och jag som var så fantastiskt pigg igår.. är så in i hel** trött idag!
Det borde bli lagpå inget arbete för 8.30 minsann.... =/ Laddar för att gå ut
och rasta hunden.. inget kul alls idag, fryser redan nu så in i märgen.. Men
det ska iallafall bli en fin eftermiddag med sol och +8 grader... fast det
kunde väl egentligen kvitta för jag ska ju arbeta inne till 5.. tur för mig...
Nejdå.. jag är inte bitter.. inte bitter alls..
Bara nåt så in i tusan trött... och sugen på att krypa ner jämte A igen och bara
sova tills jag vaknar av migsjälv...

(06.09)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0