Dogshopping

Jag sa ju att när man har tråkigt så är det härligt att handla.. Därför tryckte jag i mig både
värktabletter och nässpray och åkte iväg till Huveröds hund och katt för att inhandla blandannat
en sele till Dex. Fick nämligen lite panikångest när jag läste idag om hur man kan
skada nacken på hunden när han drar i halsbandet/jag drar i det.
Det var väl inte så svårt att lista ut visserligen men ändå.
Så nu skulle det handas sele!
Det blev en häääärligt rosa sele tyckte åtminstone jag...
 Husse däremot tyckte inte den gjorde ett dugg för att
förstärka lillens manlighet. Men så är han ju vår lilla gaylord ;-)

image3

Det blev lite annat med som ett halvstryphalsban, en borste, grisknorr och en klicker..
Nu ska tränas :)
Dex verkade dessutom uppskatta selen och tycka att det var skönt att slippa ha
nån skit runt halsen ;)
Nu är han mutad med en grisaknorr så husse o matte får vila sig friska på soffan! So long..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0