Bleeeh

Även om solen skiner ute är det ett riktigt rövarväder..
Det blåser så lilla Dex står still nästan när han försöker ta sig
framåt ;-)
Hade sett fram emot en lång skön sovmorgon idag men vår lilla
terrorist hade andra planer. Så 07.20 fick vi snällt stiga upp, väldigt
märkligt med tanke på att han i vanliga fall är stans största sjusovare..
Men jag har precis sovit gott på soffan så jag ska väl eg inte klaga..
Är så rastlös idag.. det spritter och hoppar i hela kroppen, jag vill
göra nåt kul! Men jag har inte den blekaste aning om vad, för på alla
förslag svarar jag, -inte sugen... Så vad jag vill göra egentligen vetetusan.
A och jag pratade om att ta oss till Sundsvall/Östersund över påsken.
Egentligen en ganska bra kombination eftersom det bara är ca 18 mil emellan
och hans släkt håller till i Sundsvall medans min finns i Ö-sund.
Men först och främst ska han väl försöka få semester på skärtorsdagen
annars är det ju inte så stor idé att åka, det är ju några mil trots allt..
Isåfall var tanken att vi skulle starta i s-vall för att åka vidare på påskafton
då min mosters gubbe ska ha 60-årskalas. Inte så värst spännande
kanske men man har ju chans att parta till det lite med sina kusiner om inte
annat, och det händer ju inte så ofta så det är alltid trevligt.

Annars går det trögt här med jobbsökandet.. jag som trodde att det skulle
vara en lätt match har inte engagerat mig så mkt utan bara skickat ut lite
ansökningar sådär..Men inte något vettigt svar har jag fått än så
nu börjar ångesten krypa på.. Och jag Hatar att söka jobb.. Och jag hatar
att försöka sälja migsjälv.. :/

 Nu tror jag att jag ska försöka locka med mig man och hund till
änggårdsbergen, det hade vart fantastiskt skönt att gå en promenad där
idag. Så kan Dex få springa av sig lite energi, han är verkligen som en
liten terrorist idag!

image86


Jag vet iallafall vad jag inte ska göra.. Åka förbi nåt shoppingcentra
eller någon annanstans där man kan köpa nåt mer spännande än mat...
för det suger i shoppingtarmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0