Äntligen fredag!

Så fort gick denna veckan med, förstår ingenting,
det var ju tisdags igår? När väl måndagen är över, så
tycker jag att det går riktigt fort..
Har hämtat Dex nu, så mysigt att träffa honom igen.
Och han verkade glad med. Skönt att han är så lugn här
ute hos mamma och pappa, enda nackdelen är att han är
rätt olydig när de är ute och promenerar med honom.
Antagligen är dom väl inte tillräckligt "fasta" med honom men
det är iallafall trisst att han agerar ohängd snorunge..
Tränat tass-target nu i 3 dgr, och det gör han utmärkt.. så smart
lille gosse!
Så annars är det bara 1 vecka kvar till den stora hårförlängningen,
jag glad, sprallig och lite nervös.. Drömde inatt att det blev helt
fel färger.. att man kan va så fjantig över lite hår.. men det är jag det..
Ska lägga mig och ta en sköön tupplur tänkte jag.. är himmelens trött..
Men det var väl inget nytt, det har nästan varit temat för denna veckan..
Ser fram emot en lugn och skön fredagskväll med god mat och ett
gott vin  =)  hjärtlig fredag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0