What a day

Ibland är livet så fruktansvärt orättvist, vidrigt, hemskt och äckligt.
Idag har jag mått illa och våndats och berörts djupt in i mitt hjärta.
Jag tänker på vad vissa får gå igenom i livet och vad de har utsatts för
de här dagarna. Men jag försöker samtidigt släppa det där. Man kan inte bära andras
sorg. Men fy, ibland är livet bara så orättvist.

Efter jobbet idag så åkte jag och A med min bror till en kennel i Ljungskile
för att titta på american akita, en ras som han är intresserad av att skaffa
sig.
Dex fick inte träffa Akitorna men väl familjens blandras rottis/labrador som
han lekte med och tyckte var jätteroligt. Vi satt i solen och fikade och bjöds på
blåbärspaj och hade en riktigt mysig eftermiddag trots allt.
Här kommer lite bilder...

image148
 
image150


Ja inte så mkt lek här men väl 2 glada slagna hjältar!:)

Såhär såg Akitorna ut.. För mig var det riktiga monster, jag skulle aldrig vilja
ha en sån hund! men smaken är ju som baken...

image151

image152

Kommentarer
Postat av: mli

Meh, dom är ju så söta :)

2008-04-21 @ 06:54:29
URL: http://mlish.se
Postat av: Sandra

Nä jag håller med dig! Tänk dig all den pälsen när de fäller... Hua!!!

2008-04-21 @ 07:28:57
URL: http://saz.smuligt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0