Upp är ner och ner är upp?

Igår var en konstig dag. Jag gick som i en dvala av min förkylning
och försökte hanka mig fram. Ibland fick jag sånna hostanfall så jag fick
gå ut för tårarna bara sprutade. Jag var varm och svettig hela tiden. När jag
cyklade till jobbet höll jag på att börja gråta, jag orkade bara trampa några
få tag.
Som topping på den glassen var det överfullt. Det var människor till höger och
vänster, och det var precis som att halva Gbg hade vaknat upp och tänkt, Idag ska
jag ta en tripp på droger. Det kanske är det fina vädret som gör det?
Men jag kämpade på och kom igenom hela dagen tillslut.

Sedan mötte jag killen som jag har fruktat att möta sedan jag började där.
För några år sedan "dejtade" jag nämligen en kille inom ambulandskåren,
ja vi träffades några gånger iallfall, men det hände inget direkt..
Det var bara det att jag aldrig träffat en mer efterhängsen människa, tillslut blev
han riktigt otrevlig och jag fick lite psykovibbar där ett tag.
Och vem kommer inte rakt in på det rummet där jag står och arbetar för att lämna
rapport? Shit, jag bad till gud att han inte skulle känna igen mig och vände bort huvudet.
Till min stora fördel har jag inte blont långt hår som jag hade då, och jag tror
faktiskt inte att han såg att det var jag. Får verkligen hoppas att jag inte stöter på
honom fler gånger. Skulle kunna bli jävligt pinsamt...

Nu ska jag försöka få nåt gjort här innan det är dags att börja igen. Dåligt tid faktiskt
att börja halv 1, det är inte mkt man hinner med innan.
Nu är det bara 2 dgr kvar innan jag har en helledig helg =)))

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men har du inte hört talas om att man faktiskt bör ligga i soffan hemma och dricka te och snora framför Glamour när man mår som du gör nu???
Du får väl be A att "showa" lite med dig på jobbet så att alla inkl "han denna dära" fattar att han inte har nåt att hämta! ;)

2008-04-24 @ 13:37:13
URL: http://saz.smuligt.com
Postat av: Sandra

Parning blir det nog inte förrän sönd el månd tidigast skulle jag tro, men jag har bearbetat Silly noggrant länge nu! En svart tik till mig och så en blå el red merle tik att sälja med bibehållen avelsrätt (typ till dig då!) så jag håller tummarna så de nästan trillar av för att det ska bli så!!! :)

2008-04-24 @ 13:58:13
URL: http://saz.smuligt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0