Trött så trött, men imorn äre ledig! =)

Jisses. Imorse var jag så jävla trött och frusen och hade ont i halsen.
Tanken på att gå upp var minst sagt Inte lockande.. Som tur är så är ju A
så fantastiskt snäll så han körde mig till jobbet så jag slapp cykla när jag
kände mig så urkig. Fantastiskt skönt!
Sedan gick dagen ganska fort, förutom några nära-döden-upplevelser imorse
när jag kände mig yr och illamående, men efter 2 panodil så vart de bättre.

Vid halv 3 tog jag mig så för att hämta Dex och fick sällskap av Sandra på en liten
promenix. Pratade lite hund och fick veta att hennes Silly ska paras nu och alltså
ha valpar i sommar.. Så.. Kan ju säga att vi är Så sugna på en lillasyster.. :)

När A kom hem fick vi en impuls att åka till IKEA och köpa utemöbler till balkongen.
Är så trist att inte ha något att sitta på där ute nu alla fina dagar. Det var inte så
dyrt faktiskt, 1300 ungefär för 2 stolar, ett bord och 4 mattor att dölja den tråkiga
betongen med. Så nu har vi invigt med ett glas vin i solen, det var hela 16 grader
ute!
Och såhär mysigt blev det på balkongen...


image154

image155

Dexter fattade ínte alls det här med att sitta på balkongen, han ville
gärna valla in oss;-) Men han vänjer sig säkert och tycker det är skönt
såsmåningom...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ser superhärligt ut på balkongen! Fina stolar!!!
Jag kommer gärna och dricker vin på den en solig kväll!

Vi nyttjar tyvärr vår balkong extremt lite eftersom vi aldrig kan ha dörren ståendes öppen om vi inte stänger in katterna i sovrummet... De är nämligen inte ett dugg balkongräckessäkra! :)

Kramis

2008-04-21 @ 22:34:16
URL: http://saz.smuligt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0