Trätrall och biolördag.

Igår tog vi det lugnt hemma, drack ett gott vin och myste.
Så skönt efter den här veckan, var verkligen jättetrött.
Hittade en ny promenadväg igår där jag kan gå ända bort till
Botaniska trädgården. Jätteskönt, och inte en kotte mötte jag så
Dex kunde springa som han ville hela vägen.

Idag har vi sovit länge och tagit det rejält lugnt. Smälter frukosten i
lung och ro på soffan nu. Ska ta oss iväg en sväng och titta på
trätrall till balkongen idag, vill gärna ha lite fint här till sommaren.

image136  Sån här trall finns på överskottsbolaget för 25kr/st eller
rusta för 49kr/st. Känns ju inte som man vill lägga så mycket pengar när man bor
i hyresrätt och inte riktigt vet om man vill bo kvar så länge. Eller inte
jag iallafall ;-)
Passa på och gå en sväng på IKEA och annat sånt där som alla andra
dårar också ska göra på lördagar..

Ikväll ska vi gå på bio och se 21. Tyckte det verkade vara en lagom trevlig
film.
image137  Och jag är förtjust i Kevin Spacey,
tycker han har gjort väldigt bra filmer.
Så Dex ska få vara ensam hemma, det blir nog kanske längsta gången
vi lämnar honom ensam. Men det ska nog gå bra, vi ska gå en jättelångis
i skogen innan och så får han en gottig grissvans att gnaga på. Nu är jag nyfiken
på att åka och handla lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0