Tidig lördag, urk:(

Det känns verkligen seeeegt att gå upp såhär tidigt frivilligt en lördag.
Ska bort till provlokalen snart och skriva högskoleprovet. Ångrar
bittert att jag utsätter migsjälv för det här. Varför nu? Jag har ju hur gått
om tid som helst på mig att skriva.. Och det går säkert åt skogen iallafall.
Håll tummarna för mig, skulle va så gött att ha ett riktigt bra resultat
att luta sig tillbaka på och slappna av. Synd att jag inte är någon matte-guru
bara, det hade betydligt förenklat saker och ting.

Förresten, såg på Talangjakt 2008 igår, har ni skådat sämre skit?
Och allvarligt.. Peppe som programledare? Kasta bort honom, man borde
få betalt för att titta på honom en fredagkväll.

Å en annan kul sak.. vi har fått nya grannar. I lägenheten ovanför..
och dom har småbarn! Och har inte lärt sig hur man tassar över golvet.
Sen jag vaknade har det smällts i dörrar. sprungits över golv och dödssynden:
bejbyjoller! klockan 7! Uscha, ser inte fram emot det här...

Så, nu har jag fått gnälla lite, nu ska jag springa iväg och skriva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0