Sköna söndag

Bakfull och trött har vi nu äntligen intagit horisontalläge i soffan.
Igår vart jättelyckat, Karin bjöd på grym mat och gott vin och framförallt
väldigt trevligt sällskap. Varken jag eller A förstod dock hur det gick till
att man vart så förfriskad? Kändes inte igår, men betydligt mer idag.
Sov helt rekordlänge idag till 20 i 12, kan inte komma på när i historien
det hände senast?
Blev aldrig att vi gick ut igår, men det var rätt skönt det, Kungsbacka nuförtiden
har bara sånna där dåliga 18års hak som är ruggigt pestiga att gå ut på.

Imorgon ska vi fira mammas och pappas silverbröllopsdag. Det är verkligen
något att fira tycker jag, det är fint att se att två människors kärlek kan hålla
så länge. Vi har bokat fina blommor, ska köpa nåt riktigt lyxvin och någon fin
present och så lagar vi god mat tillsammans och myser.
Hoppas jag själv kan få fira silverbröllopsdag en gång i tiden :)

Nu ska jag återgå till att titta på Ceasar Milan på datorn
och kanske äta lite gottis ?;)
Sköna sköna söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0