Skit!

Om jag ska börja med att klaga lite igen då kanske?
Hade en enooorm magsmärta imorse, och när jag kom till praktiken
så blev det inte bättre utan snarare sämre.. Härledde smärtan till hostmedicinen
som jag fick igår tyvärr och på praktiken misstänkte man gallspasm.
Har aldrig haft det förr, men jag kan avslöja att det var smärtsamt!
Nu mår jag illa, har ont i huvudet, hostar, ont i magen... the list goes on..
Men nu har jag ju iallafall massvis med timmar på mig att ligga här och
ojja mig så det blir väl bättre såsmåningom. Lugn helg på schemat alltså...

Jomen jusst! jag glömde ju säga det som var mest skit av allt..! Blev uppringd
av högskolan idag som förklarade att min sista praktik är i fara för strejken och
att de inte har några vettiga ersättningsplatser för oss.. Känns ju kul. Särskilt
som man blir klar till sommaren och allt. När jag tog studenten inträffade
exakt samma sak för då strejkade kommunal och vi kom inte in i skolan de två
sista veckorna.. Men då var det ju inte lika allvarligt, nu är ju hela sommaren
lite hotad.. Jag kan ju inte säga så mkt, naturligtvis så stödjer jag ju
strejken men varför NU?? jaja, någon ska väl alltid bli drabbad...

Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

Trist o va sjuk. Var praktiserar du?

2008-04-25 @ 18:05:19
URL: http://miljonresan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0