Sista föreläsningen någonsin!!

En sak som slog oss lyckliga studenter idag kring lunchtid var att
det var våran allra allra sista föreläsning någonsin på sjuksköterskeprogrammet
just precis idag! Fattar ni känslan? Eufori kan jag säga! Nåväl, vi har
2 praktiker kvar, 2 seminarium och 2 tentor, men inte en enda tråkig föreläsning
till. Det är nästan så att man känner för att fira!
Idag är jag dock rätt manglad, har vart en stenhård sista föreläsning men otroligt
intressant. Handlade om skalltrauman och blödningar, ska faktiskt genast sätta
mig och skriva rent anteckningarna medans det är färskt i minnet, ska försöka
vara lite seriös nu när det för en gångs skull verkligen är en kurs som jag brinner för :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0