Så var det dags igen!

Ja, den som inte känner mig kan snart börja tro att jag är tokig på riktigt
(tja det är jag väl också kanske..) och imorn så ska jag alltså klippa mig
igen! Tycker jag är hos frisören var och varannan dag nuförtiden, men det
är väl så, jag tröttnar fort..!
Imorn ska det få bli något kul. Nu har jag ju ändå "kort" hår så då kan jag
lika gärna våga lite med det. Så jag ska ge frissan fria händer (nästan)
att hitta på något coolt med mig!

Denna veckan har vi gått ut hårt i skolan, något som känns extremt ovant med
de slacker schemana som vi har haft den sista tiden.
Igår var 9-16 och idag 9-18, men som tur var kom vi hem lite tidigare.
Det är massvis med prat om hur snart vi är klara, och om allt som vi kan
och borde kunna nu *hjälp*
Det drar ihop sig kan man lugnt säga. Har tom hört om de i klassen som redan
drabbats av stresshuvudvärk, haha. Men så illa är det inte här än.
Det som var lite stressande var snacket om sista tentan idag, klarar man inte
den innan man börjar jobba så får man ingen legitimation och således
får man heller inte jobba. Jag har hittills inte kuggat på någon tenta, så
varför skulle jag göra det nu? Men det kanske är just därför.. nu är det min tur liksom..
Det blev inte bättre av att han sa att tentan sist gång bestod av 4 frågor. Och man ska
ha 70% vilket innebär att man får samla poäng på alla frågor... illa illa..

Annars kunde man njuta av ett vårlikt väder i göteborg både igår och idag
men ljumma vindar, sol och en hel del plusgrader!
Jag gör således ett nytt försök att välkomna våren..
Idag myser vi med lite vin, känns riktigt lyxigt mitt i veckan, och jag ska
återgå till min kära sambo och fortsätta myskvällen! Glad vår allihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0