Myskväll och helg igen :)

Igår var en riktigt hääärlig kväll!
Åt massvis av god mat och vi fullkomligen rullade ut ifrån
resturangen. Det blev en trerätters med blandannat 200g oxfilé
och mjukglassbuffé till efterätt. Tillochmed en bayliskaffe med mjukglass,
men då var jag så mätt så den smakade jag bara lite på. Till detta drack
vi ett mycket gott amaronevin så idag är jag lite trött i huvudet;)
Hade sån jävla tur så föreläsningen idag blev inställd pga
förkylning hos föreläsaren :)
Ikväll blir det soft, hämtar Dex nu, vi saknade älsklingen som tusan igår!
Så imorn blir det högskoleprovet hela dagen och på kvällen är vi hembjudna
till Karin och Daniel i Kungsbacka på middag och trevligt sällskap.
Nu ska jag njuta av ännu en helg som kommer att springa förbi
lika fort som alla andra antagligen...!

Kommentarer
Postat av: Evelina

ha en bra dag:)

2008-04-04 @ 12:45:38
URL: http://www.evelinassida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0