Inte så nöjd...

Hem fick jag en Dexter som inte var alltför nöjd med livet ;-)
Han  har ylat som en varg, skrikit som en fiskmås och hoppat
jämfota över hela kvarteret. Som en tjur som släpps ut på sommarbete,
eller varför inte en galen kanin? Liknelserna kan göras många,
han är iallafall inte klok idag. Men allting hade gått bra så veterinären.
Dock har dom inte tagit så mycket på klorna vad jag kan se, dom har
bara "toppat" dem. Varför i hela världen skulle jag vilja ha en vanlig kloklippning
under narkos ? Ja,  vissa är roliga...;)
Nu ska jag njuta av en supermysig fredag och pussa på min duktiga lilla prins!
(also known as mister linslus)

image147

Kommentarer
Postat av: mli

Dutti han har varit då :)

2008-04-18 @ 19:38:07
URL: http://mlish.se
Postat av: mli

Ja evenuellt, beror på hur ni är ledig osv då.. Annars så hoppas jag på gotland :) Hehe. Men du har ju lovat att visa mej liseberg, så jag ser framimot det också! ;D

2008-04-20 @ 11:20:14
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0