Humtidum

Såklart att jag blev sämre tills idag, vem hade egentligen räknat med nåt
annat? Inte jag.. Men det var värt varenda sekund av att få vara ute igår, 
det var en himla mysig dag. Vi lämnade Dex i Onsala igår så det var lite
konstigt att ha så mycket tid över för sigsjälv nu på morgonen;)
Men jag har ju endel skolarbete att göra så det var ju bra. De j***a
idioterna i skolan har flyttat fram tentan med en dryg vecka så jag vet inte hur jag 
ska hinna plugga tills dess. Det är sådär kul att göra praktik på heltid och
såfort man kommer hem kasta sig över skolböckerna och behöva plugga
varenda lediga sekund. Jag orkar inte just nu. Akuten tar tillräckligt med
energi, det kan jag lova!
Men istället för att sitta här och gnälla kanske jag borde fortsätta med mitt skolarbete
då kanske? Suck, det är lika bra det, för  om 2 timmar börjar jag jobba.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0