En del mornar man vaknar..

Dessa tidiga mornar undrar jag ibland vad tusan jag har
gett mig in på. Människan är inte byggd för att gå upp såhär tidigt.
När allt hjärnan kan fokusera på är att när man kommer hem igen ska
man minsann krypa ner under täcket och sova igen, då är det illa..!
Naturligtvis så har de tankarna flugit bort om sisådär en timma eller två
men just nu så.. brr..
Tittar man ut är det dessutom KOLsvart på himmlen ute och idag ska
det regna sägs det. Ja förresten hela helgen. Jag vet att det antagligen inte
är någon annan än jag som önskar sig regn denna helgen, särskilt inte
som man är ledig. Men jag kan inte hålla mig från att säga att det ska bli
skönt.. När man är sjuk och mår urk så är det riktigt pestigt att solen stråååålar
och man känner sig som en soffråtta om man inte går ut och njuter av
varenda sekund. Så komigen och regna lite nu så jag med gott samvete
kan krypa upp i soffan när jag kommer hem, lite halvblöt och frusen och
dra det stora täcket av mig och njuta av min lediga helg =))
Nu ska jag gå till jobbet... sjuk eller ej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Krya på dig vännen!!! Och NÄÄÄÄ, det ska inte alls regna!!! Sådeså!

2008-04-25 @ 09:06:56
URL: http://saz.smuligt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0