ÅH vilken dag!

Shit vilken härlig dag!
Vaknade redan vid 6, kände mig sjuk, ostig, snorig och skitdålig.
Bestämde mig iallafall för att min enda lediga dag faan inte skulle
tillbringas inomhus och som vi hade bestämt kom mamma, pappa
o bror in till mig för att gå en långprommis i Änggårdsbergen. Mamma
hade vart o köpt massa goda frallor o fika och vi drog iväg.
Var ute halv 12 till 16 och det var 18 grader varmt när vi kom tillbaka!
Överallt så blommar det och är grönt. Igår började folk klippa gräsmattorna
och det luktade soooooooommar!
Här är lite bilder:

image157    image158
Bror                                                                    Mamma, pappa o Dex

image159
Shit, så blekman är ;-)

image160 
släng hit mackan matte:)

image161

Bästa avslutningen var ju grillningen hemma hos mamma o
pappa i Onsala, vilket var hiskeligt gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0