02.22

Sitter här med en helt vidrig hosta.
Vaknade i någon slags panikartad känsla för en stund sen
med segt slem som gjorde att jag inte fick luft. Det är dessutom tätt som
en kork i näsan. Lustigt att vad som vart en torr rethosta på några få timmar nu förvandlats
till ett slemmonster. Tyckte det var lika bra att flytta hit ut på soffan, behöver ju
inte hålla både mig och stackars A vakna...
Det är också väldigt lustigt att hostan som är under relativ kontroll dagtid
ska göra sig påmind såfort jag lägger ner huvudet på kudden.
Snart går jag helt sonika och tar min Coccilana trots att min galla inte
tycker om det, för annars kommer jag hosta upp mina lungor helt
enkelt. Tur att en gnällkärring som jag inte är lungsjuk,  jag hade inte överlevt
en sekund! Panik!...0.28 väckarklockan ringer om 3 timmar...
Nej nu måste jag få somna! Coccilana, here I come....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0